Reklama wewnętrzna, z uwagi na swoje ograniczenia gabarytowe, nie ma tak wielkiej siły przekazu, jak inne formy reklamy wizualnej np. outdoor, ale jest niewątpliwie bardzo skutecznym i tanim ich dopełnieniem. Jest pomostem pomiędzy outdoorem a materiałami drukowanymi.
W pomieszczeniach radykalnie zmieniają się relacje pomiędzy reklamą a jej odbiorcą, co jest bardzo korzystne – pojawia się możliwość wydłużenia czasu odbioru reklamy.
Z drugiej jednak strony pojawia się konieczność zaangażowania odbiorcy reklamy. Jest on zmuszony zadać sobie odrobinkę wysiłku, dlatego tak ważna staje się w tym przypadku szata plastyczna.
Reklama wewnętrzna w bardzo wielu przypadkach przybiera formę tylko wizerunkową. Odchodzi się tutaj od przekazu jakichkolwiek treści,
a pozostaje się tylko przy budowaniu wizerunku przez nadanie odpowiedniej, eleganckiej formy loga czy prezentacji dorobku firmy.
Nasza agencja jest bezpośrednim wykonawcą reklam indoorowych. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie wewnętrznej wizualizacji firm,
jak i kreowania oraz przeprowadzenia małych akcji reklamowych przy użyciu wewnętrznych nośników reklamowych takich jak displaye, standy czy ramki.
Tego typu akcje zazwyczaj przeprowadzamy w różnego rodzaju przestrzeniach handlowych jak salony firmowe, sieci handlowe itp.